Sam2China - Reisverslagen van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Sam2China - Reisverslagen van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Sam2China

Onze reis gaat naar China. Het land waar we bijna 10 jaar geleden voor het laatst zijn geweest. Voor de Sam de 1e bewuste kennismaking met haar geboorteland. Het gaat er al lang over wanneer we daar nu eens naar toe zouden gaan. En nu is het eindelijk zo ver.
De reiskoorts begint te stijgen en we gaan de laatste voorbereidingen treffen.

Voor we gaan hebben we nog een drukke maand maart voor de boeg met allerlei spannende gebeurtenissen.

We hopen jullie via dit blog op de hoogte te houden van onze ervaringen in China.
7 april vliegen we vanaf Amsterdam via Parijs naar Beijing.

Wordt vervolgd..................

Recente Reisverslagen:

29 April 2016

Thuis

28 April 2016

Op Safari

26 April 2016

Op naar Guangzhou

25 April 2016

Regen Regen

24 April 2016

Schijn bedriegt!
Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6727

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: