Inentingen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Inentingen - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Inentingen

Door: Dainne

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

01 Maart 2016 | Nederland, Veghel

Moeten we eigenlijk nog ingeënt worden ?
Zomaar een vraag tijdens het eten, waar we het zoals zo vaak weer over onze reis hebben. Oh, kunnen we weleens navragen. En jawel hoor. Voor ons de DTP prik en voor Sam de Hepatitis A.
Dus gelijk maar een afspraak gemaakt voor over twee weken.

Sam wil maar al te graag haar koffer al gaan inpakken. Dat doen we nog maar even niet.

Langzaam aan zullen we alles bij elkaar verzamelen.

  • 02 Maart 2016 - 08:02

    De Tilly's:

    Nou Sam, Dainne en Henk
    Heel veel plezier met alle voorbereidingen. En Sam nog ff wachten...

  • 02 Maart 2016 - 08:07

    Elles:

    Het komt al aardig dichtbij!
    Geniet van de voorpret! Leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6765

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: