Nog één weekje, dan………… - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Nog één weekje, dan………… - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Nog één weekje, dan…………

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

30 Maart 2016 | Nederland, Veghel

Nog één weekje en dan gaan we. Ik kan niet wachten voor het zover is. Mijn nieuwe rugzak is binnen! We gaan bijna de koffers in pakken. De reisroute is uit gestippeld en de hotels zijn geboekt.

Tien jaar geleden was ik nog een baby en ik weet daar dan ook niets meer van. Wel leuk om de foto's terug te zien. Lijk ik er nog op ??

Ik ga proberen vaak iets te posten op dit blog, hopelijk gaat dit makkelijk als we in China zijn.

Schrijf gerust een reactie, dat is leuk om te lezen.

Groetjes Sam

  • 30 Maart 2016 - 14:17

    Elles:

    Hey Sam!

    Spannend!!!! geniet nog van de voorpret. enne.... Je bent nog net zo knap als op je baby foto's!
    Papa en mama zijn wel een jaartje ouder geworden ;) hihi..

    Groet Elles

  • 31 Maart 2016 - 12:09

    De Tilly's:

    O,o spannend zeg.

    Nog veel plezier met de voorbereiding.
    En we gaan je zeker volgen

    Liefs ons

  • 31 Maart 2016 - 20:12

    Hanna:

    Ik hoop dat je het heel leuk gaat hebben in China en dat we veel van je horen op dit blog en misschien ook foto's zien ik ben benieuwd!

    Veel plezier in China xxx en knuffels van Hanna

  • 01 April 2016 - 20:10

    Carla Van Der Linden:

    Hoi Sam,

    Heel veel plezier tijdens je reis. Geniet lekker van alles wat je ziet en meemaakt. We zien je papa en mama weer op de familiedag en alles wat we hier niet kunnen lezen, horen we dan vast wel.

    Groetjes,
    Dennis, Carla, Isis, Tren en Zoë

  • 05 April 2016 - 22:18

    Sam Waar Ben Je Nu:

    Hallo Sam nog 2 nachtjes slapen en vliegen.
    Op en oma xxx

  • 06 April 2016 - 12:07

    Femke En Luan:

    Hoi Sam, Dainne en Henk,

    Heel veel plezier in China. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.

    Voor het geval dat het bloggen niet werkt in China, wij hebben vorig jaar VPN geïnstalleerd en toen werkte alles prima.

    Tot in mei.

    Groetjes, Luan en Femke

  • 08 April 2016 - 12:51

    Oma En Opa:

    Hallo Sam Dainne Henk
    Hebben jullie goed gereisd
    Ik ben van daag weer bloedonderzoek .
    En maandag de uitslag.
    En dinsdag naar het catarina zieken.voor nieuw onderzoek.
    Sam is het een mooi land.
    Groetjes opa en oma.xxx.

Tags: China, Roots

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 6726

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: