Bootje varen - Reisverslag uit Guilin, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Bootje varen - Reisverslag uit Guilin, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Bootje varen

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

21 April 2016 | China, Guilin

Vandaag gaan we bootje varen op rivier de Li.
We varen van Guilin ( spreek uit Kweelin ) naar Yangshou.

Het is een hele grote boot waar je bovenop het dek kan staan. We varen langs het Karstgebergte. Die zijn heel bekend en hebben allerlei namen gekregen waarop ze lijken. Ik zie de vormen er niet echt in. Maar ja…!
Het is wel mooi. Ook zie je vaak een waterval.

Het is gezellig op de boot met vier mensen uit Israël en twee uit Washington DC.
Na vier uur zijn we in Yangshou en gaan we op zoek naar ons hotel.

Dit heet de Giggling Tree. Dat is van Nederlandse mensen en we hebben gehoord dat 't heel leuk is.
Nou dat is het ook echt. Het allerleukste hotel tot nu toe. En ook nog met zwembad. Hier wil ik wel langer blijven!

Vanmorgen regende het nog heel hard. Op de boot was het droog maar nu schijnt de zon. Dus gaan we meteen lekker zwemmen. TOP !!!

见你 Sam, papa en mama

  • 21 April 2016 - 11:56

    Joost&Freek:

    Hoi reizigers,

    Veel plezier vandaag.

    Gisteren was Freek helemaal in de wolken, omdat hij zijn cadeau voor zijn communie gekocht had. Hij telt al af.

    Groetjes,
    de Rijtjes

  • 21 April 2016 - 11:57

    Joost&Freek:

    Wat een prachtige natuur!

    Dat bootje op de foto, daar zaten jullie gelukkig niet op. Of wel soms?

  • 21 April 2016 - 20:04

    Luan Blom:

    Hoi sam en de rest,
    Leuk dat jullie ook in de giggeling tree zijn.

  • 21 April 2016 - 20:48

    Luan Blom:

    Ik heb nog een vraagje voor jullie.
    Zwerken Lucy en Min er nog?
    Zo ja doe de groetjes maar van mij
    Groetjes Luan

  • 21 April 2016 - 22:54

    Elly:

    Hallo Sam Dainne en Henk,

    Ja ja wij hebben jullie ook gevonden, en volgen jullie op de voet.
    Wat `n mooie reisverslagen,en wat hebben jullie al veel gezien.
    We zullen jullie belevenissen blijven volgen.
    Nog heel veel plezier samen en geniet van deze bijzondere reis!!!

    Groetjes Piet en Elly



  • 22 April 2016 - 06:07

    De Tilly's:

    Wauw die watervallen..

    Wat is het daar mooi..

    Nog veel plezier, en zwem ze Sam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 6736

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: