Regen Regen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Regen Regen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Regen Regen

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

25 April 2016 | China, Yangshuo

Vandaag (zondag 24 april ) zouden we nog gaan fietsen tijdens onze laatste dag in Yangshou. Maar het regende weer. Hihi vond ik niet zo erg want nu kon ik weer lekker spelen met iedereen.
Rond 11.30 was het droog en zijn we toch gaan wandelen naar het stadje met z'n 10-en.
Het was een speurtocht naar Yangshou. Helaas begon 't halverwege weer te regenen.
Met een beetje natte schoenen kwamen we bij 't park waar een soort kermis was.

Pelle kan Nederlands en Chinees Dat was handig bij het bestellen van eten. We aten nl. op straat.

Gelukkig gingen we met een taxi terug naar de Giggling Tree. Anders moesten we weer meer dan een uur lopen.

's Avonds hebben we nog broodjes gebakken aan een stok boven het vuur.
Het is hier echt heel leuk. Karst en Paulien zijn super aardig. Ik mocht gewoon in het privé gedeelte komen om te spelen. Haha papa en mama niet.
En Lucy is een heel leuk meisje dat hier werkt en ook wat Nederlands kan praten. Erg grappig en gezellig.

Morgen gaan we met de sneltrein naar Guangzhou. Onze laatste plek.

Groetjes Sam, papa en mama

• 25 April 2016 - 20:47

Jet:

Nou Sam,
    Tof dat je tijd hebt om te spelen en gezellig te kletsen met vriendjes en vriendinnetjes. Hier regent en hagelt het ook flink deze week. Geniet van de laatste vakantiedagen.

• 25 April 2016 - 21:20

Joost&Freek:

Zo Sam, ben je helemaal in China en kom je nog Nederlanders tegen. Leuk joh en fijn dat het dan ook zo goed klikt tussen jullie. Jammer van de regen, maar ieder nadeel heeft zijn voordeel zoals je ook beschrijft.
    Geniet nog de laatste dagen. Je zult wel effe af moeten kicken als je weer in Nederland bent. Doei, doei en de groetjes een je pa en ma.

Martin, Benita, Joost en Freek

• 26 April 2016 - 09:34

Opa Oma:

Het is hier ook slecht weer,we zullen de kachel maar aan maken als jullie komen.het is7 graden bij ons.wij genieten van het mooie verslag en de foto.
    Gr. Oma en opa is werken bij het clubgebouw.