Op Safari - Reisverslag uit Kanton, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Op Safari - Reisverslag uit Kanton, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Op Safari

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

28 April 2016 | China, Kanton

De laatste dag en de zon schijnt volop. Warm dus en we horen dat het in Nederland juist erg koud is. Toch ben ik blij dat we morgen weer naar huis gaan. Maar eerst nog een leuke dag. Gisteren hadden we ontdekt dat er een groot waterspeelpark, een pretpark, internationaal circus en een safari-park is in Chimenlong. Aan de rand van Guangzhou met een metrohalte voor de deur.

Wij gingen naar het Safaripark. Het was een lange rit in de metro en als het niet zo druk is in de wagon ga ik lekker aan de stang hangen. Even wat krachtoefeningen, haha ik moet toch in vorm blijven !!

Het park is super mooi en de dieren heel dichtbij. Ik kon de giraf en olifant zo aanraken. Ik heb heel veel foto's zelf gemaakt. Mama zegt dat ze goed gelukt zijn. ( en dat zegt ze niet zomaar dussss )
Ahum

We hebben nog niet eens het hele park gehad, zo groot is het. Maar we moeten terug. Nog eten, douchen en de koffers inpakken.

Op de terugweg doet de metropas van mama het niet meer. Na een half uur, 5 chinezen en 3 formulieren verder krijgt ze een andere pas. Hèhè zucht.
Ze heeft 'm morgen nog nodig want we gaan met de metro naar het vliegveld.

Nou, morgen de hele dag vliegen en dan naar Fleurtje. Oma ik kom snel naar jullie.

Martin alvast gefeliciteerd met je 50e verjaardag morgen !!!

Laura ik kom snel spelen.
Jelke een fijne vakantie !

Het was leuk hier maar voorlopig even genoeg.……

Groetjes Sam, papa en mama

  • 28 April 2016 - 13:06

    Karin:

    Een goede terugreis toegewenst. Geniet nog lekker lang na van jullie mooie avontuur. En Sam, ik heb genoten van jouw reisverslagen. Mooi gedaan!!
    Groetjes Karin

  • 28 April 2016 - 16:48

    Oma En Opa:

    Sam tot morgen .
    Doe maar een goeie jas want hier is het koud.
    Hagel en sneeuw.
    Groetjes opa en oma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 6715

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: