Schijn bedriegt! - Reisverslag uit Yangshuo, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Schijn bedriegt! - Reisverslag uit Yangshuo, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Schijn bedriegt!

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

24 April 2016 | China, Yangshuo

Schijn bedriegt

Het regende vanmorgen dat was jammer want we zouden naar Yangshou fietsen. Nu gingen we met de taxi. Ik wilde graag naar het Illusie Huis. Papa had daar niet zo'n zin in maar omdat het regende deden we dit toch. Was wel leuk. Kijk maar naar de foto's.
Vanmiddag mocht ik lekker spelen met Pelle en Raaf. Papa en mama hadden de hele middag en avond gekletst met andere Nederlandse mensen.
Er was zelfs een neef van papa gekomen met hun twee kinderen. Heel toevallig…

Ik mocht ook mee-eten met Pelle en Raaf. Lekker……!!

groetjes van ons!

  • 25 April 2016 - 18:41

    Hanna:

    gaaf Sam
    wat cool dat je zomaar op de kop hangt!?
    hopelijk heb je het nog leuk en krijgen we nog meer reisverslagen.
    -♥♥♥- Hanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 6719

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: