Chinese Spa - Reisverslag uit Yangshuo, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Chinese Spa - Reisverslag uit Yangshuo, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Chinese Spa

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

22 April 2016 | China, Yangshuo

Bij de Giggling Tree kun je fietsen huren en excursies regelen. Op de mountainbike zijn we naar de Gold Water Cave gefietst. We fietsten door de bergen en langs de rivier.

De grot was heel mooi met allerlei kleuren licht. Ook kn je in een modderbad en natuurlijk hebben we dat gedaan. Papa had zich flink gestoten bij de glijbaan. Toen ben ik maar niet meer van de glijbaan afgegaan.
Het was leuk en lekker glibberig.

Daarna konden we in de hot spring. Dat was lekker warm water.
Aan het einde van de grot kon je nog met je voeten in een bak met visjes zitten. Die knabbelden dan lekker aan je voeten en dat kriebelde. Ook al zo lekker.
Een Chinese Spa dus.
CHILL !!

We zijn weer helemaal zacht.
Leuk dagje

Groeten uit Yangshou

  • 22 April 2016 - 13:47

    Marijn Esther Lynn Rens:

    Jullie maken er iedere dag een feestje van. Super dat jullie zo aan het genieten zijn. Inmiddels spreken en zingen jullie ook al vloeiend chinees, maar Sam jij was de beste. Geniet nog van jullie avontuur, en laat ons nog even mee genieten. Gr. uit Boerdonk.

  • 22 April 2016 - 14:49

    De Tilly's:

    Wauw, wauw ,wauw.

    Wat is het gaaf daar.
    Ik denk dat ik ook maar ga sparen voor een vakantie naar China, kun jij mee als gids Sam.
    Echt super mooi allemaal.

    Je huid zal wel lekker zacht aanvoelen na dat modderbad.
    Maar goed dat je alles opschrijft, maar we horen over een week graag jullie verhalen Top.

    Geniet er daar nog lekker van.

    Jill en Finn hebben nu ook vakantie, op het landweerveld, hihi

  • 22 April 2016 - 20:46

    Jelke❤️❤️:

    Jee eindelijk wij hebben ook vakantie hier in Nederland!!

    Het ziet er allemaal heel gezellig uit..
    De foto's zijn heel mooi.

    Groetjes Jelke XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 6710

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: