Poepie laten ruiken - Reisverslag uit Dali, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Poepie laten ruiken - Reisverslag uit Dali, China van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Poepie laten ruiken

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

18 April 2016 | China, Dali

Vandaag (zondag) zijn we vertrokken uit Lijiang. Per bus zouden we naar Dali gaan. De vroegste bus was 12.40 uur. De andere zaten al vol. Grr...

We moesten dus even wachten op het station. Omdat we nog ruim twee uur in de bus zouden zitten gingen we nog even naar de WC. Nou dat was een belevenis. Mama heeft er geen foto van gemaakt maar ik zal het proberen goed uit te leggen.

Je ging een gebouw binnen. Daar stonden allemaal lage muurtjes die de wc-hokjes waren. Daar liep een gootje onderdoor waar je boven moest hurken. Iedereen kon je zo zien zitten en het stonk ook.

Ik zag dat een andere mevrouw een rood slipje aan had.
Zoiets had ik nog nooit gezien. Maar ja ik had toch maar geplast. Je moet iets……

Ons hotel in Dali is best leuk. Niet zo mooi als in Lijiang maar ook heel gezellig.

Morgen gaan we Dali bekijken.

Gr. Sam en de rest

  • 18 April 2016 - 14:37

    Joost En Freek:

    Grrr.. dat is wel effe anders plassen dan gewoon op de pot. Inderdaad je moet iets. Wat een luxe als je straks weer in Nederland kan plassen.
    Wat stoer zeg op dat paard. Ging volgens mij best hard.

    Groetjes van ons allen.
    Martin, benita, Joost en freek

  • 18 April 2016 - 15:50

    De Tilly's:

    O, o, Sam

    Dat rode slipje, haha. Gelukkig had ze nog een slipje aan.....

    Nog veel plezier daar.
    We wachten weer op je volgende verhaal...

  • 18 April 2016 - 18:35

    Buurtjes:

    Hoi Sam, Dainne en Henk,

    Wat een belevenissen, en hoe geweldig leuk beschreven !! ☺
    Super om jullie zo te kunnen volgen. Veel plezier nog daar....

    Groetjes van Isa,Linn, Jara, Alfred & Gabry.

Tags: Roots China, Dali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 6713

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: