Mind your step - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu Mind your step - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sam Li Yue Oppers - WaarBenJij.nu

Mind your step

Door: Sam

Blijf op de hoogte en volg Sam Li Yue

07 April 2016 | Nederland, Schiphol

We zijn klaar voor vertrek. We waren al vroeg op Schiphol vanmorgen. Daar werd ik gefouilleerd en gelukkig mocht ik door. Pfff. Tijd genoeg om nog wat tijdschriften te kopen. Dadelijk nog nog wat andere winkeltjes bezoeken. Over twee uur zitten we in het vliegtuig naar Parijs. Daar moeten we overstappen om naar Beijing te vliegen. Ik heb er zin in !!

  • 07 April 2016 - 08:51

    Mireille:

    Lieve Sam,
    Wat fantastisch...... Naar China! Chen en Ying zitten gewoon op school en zullen best jaloers zijn. Hoop dat je samen met papa en mama een prachtige reis gaat maken. We zullen he volgen

  • 07 April 2016 - 10:45

    Esther Marijn Lynn Rens:

    Lieve Sam,
    Leuk dat ik je verslag kan lezen.
    Ik wens jullie dan ook een hele fijne reis en ga genieten van China.

  • 07 April 2016 - 13:21

    Groep 6:

    Hoi Sam,

    Goede vlucht! Wanneer je dit leest zul je al wel in China zijn. Alvast veel plezier!

    Groetjes groep 6

  • 07 April 2016 - 18:10

    Laura Bouw:

    Lieve Sam ik hoop dat je een goeie vlucht hebt.
    En ik zal je volgen.
    En maak er iets moois van.

    Liefs Laura Xxx

  • 07 April 2016 - 22:18

    Willion Rijkers:

    Ha die Sam, Heel veel plezier in China. Kijk je op een Chinese school of ze daar ook chinees vermenigvuldigen? Anders kan jij het ze leren :-)

  • 08 April 2016 - 07:54

    Rijtjes:

    Hoi Sam, Dainne en Henk,

    Hopelijk is jullie vlucht goed verlopen. Ondertussen zijn jullie in China aangekomen als alles goed is.
    Heel bijzonder vinden wij dit.
    Helaas lukt inloggen op Skype bij ons nog steeds niet. Mocht dat wel lukken, dan laten we het weten.
    Heeeeeel veel plezier!!!

    Groetjes,
    Joost, Freek, Martin en Benita

  • 08 April 2016 - 15:07

    Mex En Lieke:

    Mex:
    hoi Sam ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad nog veel plezier in China veel liefs Mex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Lieke:
    ik hoop dat je je niet verveeld hebt in het vliegtuig.
    En dat je het leuk hebt in China.
    veel liefs Lieke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GROEDJES: MEX & LIEKE

Tags: China, roots

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sam Li Yue

Tien jaar geleden ben ik naar Nederland gekomen. Voor het eerst ga ik nu terug naar China om te ontdekken hoe mijn geboorteland er uit ziet. Samen met mijn ouders heb ik er heel veel zin in.

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 6718

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 28 April 2016

Sam2China

Landen bezocht: